Välkommen till mig Elisabeth Ahlmark Gester och till mitt Galleri Konstifikt

I den här bloggen visar jag bilder på min konst och berättar lite om vem jag är

Under fliken Etiketter som finns i vänsterspalten hittar du lite av det som finns i bloggen plus mitt Galleri.

Vill du komma direkt till galleriet klickar du HÄR



onsdag 29 maj 2013

- Oj vad tiden går ...

-“ Nyss “var det Trosabygdens Kulturråds 30-årsfirande av “ Vårsalongen “ på Baderskan .
- då var jag inte bara “ tavelskojare “ utan även konditor för en dag ....
laddar nu inför öppethållande i Juli, full fart framåt !!!...Öppning och tider kommer info om när det närmar sig!
- I kväll har vi möte i TBk där vi skall spika höstens programpunkter, alltid lika spännande.
läs mer om Vårsalongen i trosa.se , Ösp,  Marianne Hellberg och Sn





Trevlig försommar önskar jag Er !

1 kommentar:

  1. Vilket tårtkalas!
    Riktiga konstverk och sååå goda!:)
    Sen att det var en finfin utställning på det gjorde ju inte saken sämre!;)

    SvaraRadera